SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA PODJETJA PRO-KSI d.o.o.

Splošni pogoji poslovanja podjetja PRO-KSI d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina www.proksi.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov kupcu. Upravlja ga podjetje PRO-KSI d.o.o., v nadaljevanju prodajalec. Kupec je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino si kupec nastavi uporabniško ime in določi geslo. Uporabniško ime in geslo kupca nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji kupec pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.proksi.si, pravice kupca ter poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Spletna trgovina proksi.si se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:

identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
dostopnost izdelkov
pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
način plačila in dostave
časovno veljavnost ponudbe
rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

VELJAVNOST PONUDBE

Vse cene so v evrih ( € ) in vključujejo 20 % DDV. Prodajalec si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno. Veljajo cene, ki jih kupec potrdi pri naročilu v spletni trgovini. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine.

POSTOPEK NAKUPA, PLAČILO IN PREVZEM BLAGA

Način plačila
V spletnem trgovini proksi.si prodajalec omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu
  • z nakazilom na račun (po ponudbi / predračunu).

V primeru plačila po povzetju (odkupnina) Pošta Slovenije zaračuna provizijo 0,96 €, pri zneskih odkupnine nad 96,00 € pa 1 % od vrednosti odkupnine. Na podlagi izbire plačila izdelkov po predračunu Vam po elektronski pošti pošljemo predračun. Predračun poravnate bodisi preko spletne banke ali osebno na katerikoli banki ali pošti v Sloveniji. Ob prejemu obvestila o plačilu predračuna (bodisi s strani kupca, bodisi s strani banke) Vam izdelek pošljemo na Vaš naslov. Pomembno: S plačilom po predračunu se izognete plačilu provizije Pošti Slovenije. V primeru pošiljanja izdelka v tujino, je potrebno plačati naročene izdelke po predračunu. Ponudnik izda račun v tiskani obliki.

Veljavnost predračuna, v kolikor le ta na njem ni specificirana, je 3 dni od izdaje predračuna.

Postopek nakupa
S klikom na besedo “DODAJ V KOŠARICO” artikel dodate na seznam vašega naročila.
Izdelke iz košarice lahko odstranite s klikom na gumb “IZBRIŠI”..
Za nadaljevanje kliknite gumb “POTRDI NAROČILO”.
Vnesite kontaktne podatke in kontakt za dostavo (če je ta drugačen)
Izberite način plačila in dostave blaga.
S klikom na gumb “zaključi naročilo”, oddate naročilo, ki ga ni več mogoče spremeniti.
Na vaš navedeni elektronski naslov boste prejeli predračun za naročeno blago.
Kupec ima možnost, da v roku 1 ure prekliče naročilo, in sicer tako, da pošlje e-pošto na info@proksi.si in navede št. predračuna, ki ga preklicuje. V največ v 48 urah, prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prodajalec si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba (račun) o nakupu naročenih artiklov med kupcem in prodajalcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Prodajalec v roku 1-7 dni blago zapakira (praviloma je to 1 do 2), odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V primeru, da izdelka ni na zalogi, prodajalec o tem obvesti kupca. Ob nedeljah in praznikih ne vršimo odpreme blaga

Prevzem blaga
Trenutno imate v naši spletni trgovini na izbiro dostavo preko Pošte Slovenije ali pa osebni prevzem.

Dostava blaga preko Pošte Slovenija
Pri nakupu blaga do 500 € se dostava obračuna po ceniku Pošte slovenije. Ob nakupu nad 500 € je dostava brezplačna.

Cenik Pošte slovenije

Pri pošiljanju blaga preko Pošte Slovenije vam bomo sporočili tudi številko paketa, da boste lahko spremljali kje se v danem trenutku paket tudi nahaja.

Osebni prevzem
Naročeno blago je možno osebno prevzeti na našem sedežu na Jesenicah. V tem primeru se lahko izognete stroškom pošiljanja in provizije.

Dobava
Blago na zalogi, ki bo naročeno do 12 ure, vam bomo poslali naslednji delovni dan. Za blago, ki je ni na zalogi pa bomo poskrbeli v 3 do 7 delovnih dnevih. V primeru, da blaga ni na zalogi vas bomo o tem tudi obvestili.

Garancija
Vsi izdelki kupljeni v spletni trgovini proksi.si, imajo najmanj 1 letno garancijo. Poleg izdelka kupec dobi tudi garancijski list, kjer je navedena garancijska doba in pooblaščeni servis. Nepotrjen garancijski list še ne pomeni, da se izdelek ne more reklamirati pri pooblaščenem serviserju, saj v tem primeru skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi. Račun velja kot garancija, zato mora kupec ob uveljavljanju garancije priložiti kopijo računa. Garancijo kupec lahko uveljavlja pri pooblaščenem servisu ali neposredno pri prodajalcu. Proizvajalec oz. pooblaščen serviser je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije na pooblaščenih servisih se upošteva, da garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd, NiMH akumulatorje, žarnice, programsko opremo, diskete in podobno.

Garancija ne velja pri:

  • nastalih spremembah na aparatu,
  • okvarah, ki nastanejo zaradi uporabe napačnih varovalk,
  • okvarah nastalih zaradi nepravilnega in malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela….),
  • nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd., uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu,
  • pri priklopu na napačno napetost

Reklamacije
V primeru, da je prišlo do poškodbe pošiljke med samo dostavo, je potrebno prijaviti reklamacijo takoj pri prinositelju paketa oz. Pošti Slovenije in nas o reklamaciji obvestiti preko e-pošte. V primeru, da ste prejeli napačen izdelek vam ga bomo zamenjali ali vrnili denar. V primeru, da se izdelek poškoduje med transportom ( dostava Pošte Slovenije), pa reklamacija ni utemeljena. V ostalih primerih mora kupec reklamacijo posredovati pisno na naslov prodajalca. Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel reklamacijo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA/VRAČILO KUPNINE IN MENJAVA BLAGA

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga in kupnine
Kupec ima pravico, da v 8 dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe in sicer pisno po pošti na sedež podjetja PRO-KSI d.o.o.. Kupec mora nato blago vrniti podjetju v 15 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije kupec. Prodajalec vrne celotno kupnino takoj ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 15 dni od prejema vrnjenega blaga.

Menjava blaga
Kupec ima pravico, da v 8 dneh po prejemu pošiljke podjetju pisno preko e-pošte ali klasične pošte odda zahtevek za menjavo blaga. Kupec mora nato blago vrniti podjetju v 15 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije kupec. Stroške ponovnega pošiljanja blaga ravno tako krije kupec. V kolikor prodajalec ne zmore v roku 15 dni od prejema neustreznega blaga dostaviti nadomestno blago se zavezuje k vrnitvi celotne kupnine.

POMEMBNO
Ko vračate artikel morate priložiti kopijo računa in zahtevek
Naslov za vračilo blaga je: Pro-Ksi d.o.o. Finžgarjeva 9, 4270 Jesenice
Priporočamo da za vračilo blaga uporabite dostavno službo, kjer lahko sledite pošiljko ali pa Pošto Slovenije. Blago je potrebno ustrezno pripraviti za transport (priporočamo našo embalažo oz. drugo varno embalažo), da bo oprema nazaj prišla nepoškodovana.
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

NAPAKE OB NAROČANJU

V kolikor kupec ugotovi, da je ob naročanju navedel napačne podatke naj jih čim prej sporoči prodajalcu, da se le-te poizkusijo ustrezno popraviti, pred pošiljanjem blaga.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEK-om, Ur. list RS, št. 43/2004) in zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni s spletne strani www.proksi.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije. Podatki kupca v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi kupec sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla

KOMUNIKACIJA

Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila, pošiljatelj pa jasno razviden. Željo kupca, da ne želi prejemati reklamnih sporočil, bo prodajalec brezpogojno upošteval.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Spletna trgovina www.proksi.si se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Čeprav se spletna trgovina www.proksi.si trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

PRITOŽBE IN SPORI

Spletna trgovina www.proksi.si in njen upravitelj spoštujeta veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Prodajalec bo v čim krajšem času potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga obveščal o poteku postopka. Prodajalec si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, sicer pa je zanje pristojno sodišče v kraju sedeža podjetja.