POSTOPEK NAKUPA, PLAČILO IN PREVZEM BLAGA

Način plačila
V spletnem trgovini proksi.si prodajalec omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu
  • z nakazilom na račun (po ponudbi / predračunu).

V primeru plačila po povzetju (odkupnina) Pošta Slovenije zaračuna provizijo 0,96 €, pri zneskih odkupnine nad 96,00 € pa 1 % od vrednosti odkupnine. Na podlagi izbire plačila izdelkov po predračunu Vam po elektronski pošti pošljemo predračun. Predračun poravnate bodisi preko spletne banke ali osebno na katerikoli banki ali pošti v Sloveniji. Ob prejemu obvestila o plačilu predračuna (bodisi s strani kupca, bodisi s strani banke) Vam izdelek pošljemo na Vaš naslov. Pomembno: S plačilom po predračunu se izognete plačilu provizije Pošti Slovenije. V primeru pošiljanja izdelka v tujino, je potrebno plačati naročene izdelke po predračunu. Ponudnik izda račun v tiskani obliki.

Veljavnost predračuna, v kolikor le ta na njem ni specificirana, je 3 dni od izdaje predračuna.

Postopek nakupa
S klikom na besedo “DODAJ V KOŠARICO” artikel dodate na seznam vašega naročila.
Izdelke iz košarice lahko odstranite s klikom na gumb “IZBRIŠI”..
Za nadaljevanje kliknite gumb “POTRDI NAROČILO”.
Vnesite kontaktne podatke in kontakt za dostavo (če je ta drugačen)
Izberite način plačila in dostave blaga.
S klikom na gumb “zaključi naročilo”, oddate naročilo, ki ga ni več mogoče spremeniti.
Na vaš navedeni elektronski naslov boste prejeli predračun za naročeno blago.
Kupec ima možnost, da v roku 1 ure prekliče naročilo, in sicer tako, da pošlje e-pošto na info@proksi.si in navede št. predračuna, ki ga preklicuje. V največ v 48 urah, prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prodajalec si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba (račun) o nakupu naročenih artiklov med kupcem in prodajalcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Prodajalec v roku 1-7 dni blago zapakira (praviloma je to 1 do 2), odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V primeru, da izdelka ni na zalogi, prodajalec o tem obvesti kupca. Ob nedeljah in praznikih ne vršimo odpreme blaga

Prevzem blaga
Trenutno imate v naši spletni trgovini na izbiro dostavo preko Pošte Slovenije ali pa osebni prevzem.

Dostava blaga preko Pošte Slovenija
Pri nakupu blaga do 500 € se dostava obračuna po ceniku Pošte slovenije. Ob nakupu nad 500 € je dostava brezplačna.

Cenik Pošte slovenije

Pri pošiljanju blaga preko Pošte Slovenije vam bomo sporočili tudi številko paketa, da boste lahko spremljali kje se v danem trenutku paket tudi nahaja.

Osebni prevzem
Naročeno blago je možno osebno prevzeti na našem sedežu na Jesenicah. V tem primeru se lahko izognete stroškom pošiljanja in provizije.

Dobava
Blago na zalogi, ki bo naročeno do 12 ure, vam bomo poslali naslednji delovni dan. Za blago, ki je ni na zalogi pa bomo poskrbeli v 3 do 7 delovnih dnevih. V primeru, da blaga ni na zalogi vas bomo o tem tudi obvestili.

Garancija
Vsi izdelki kupljeni v spletni trgovini proksi.si, imajo najmanj 1 letno garancijo. Poleg izdelka kupec dobi tudi garancijski list, kjer je navedena garancijska doba in pooblaščeni servis. Nepotrjen garancijski list še ne pomeni, da se izdelek ne more reklamirati pri pooblaščenem serviserju, saj v tem primeru skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi. Račun velja kot garancija, zato mora kupec ob uveljavljanju garancije priložiti kopijo računa. Garancijo kupec lahko uveljavlja pri pooblaščenem servisu ali neposredno pri prodajalcu. Proizvajalec oz. pooblaščen serviser je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije na pooblaščenih servisih se upošteva, da garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd, NiMH akumulatorje, žarnice, programsko opremo, diskete in podobno.

Garancija ne velja pri:

  • nastalih spremembah na aparatu,
  • okvarah, ki nastanejo zaradi uporabe napačnih varovalk,
  • okvarah nastalih zaradi nepravilnega in malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela….),
  • nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd., uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu,
  • pri priklopu na napačno napetost